nyt google hastigheds tool

Taber din webshop omsætning på mobilen? (Nyt tool fra Google)

Der tales utrolig meget om vigtigheden af hastigheden på dit website, og det er med god grund. Vi ved nemlig at 79% af køberne fravælger at handle på en webshop hvis den er langsom. Samtidig ser Google hastigheden på dit website som en direkte ranking faktor, og på mobilen er det endnu vigtigere. Google kører […]

adwords manager konto

Sådan laver du en AdWords MCC account

I denne korte guide vil jeg tage dig igennem, hvordan du nemt opretter en MCC account, eller konverterer din eksisterende AdWords konto til en MCC konto. Men først.. Hvad er en MCC? En MCC konto er en Managerkonto til AdWords. Med en MCC kan du samle adgangen til alle dine AdWords konti ét sted. Det […]

automatiske budstrategier til adwords

Automatisk budgivning i AdWords

Efter forespørgsel fra facebookgruppen “Online ads nørder – den hårde kerne” har jeg valgt at skrive et blogindlæg om automatisk budgivning i AdWords. Jeg tager udgangspunkt i Googles egen artikel om emnet som kan ses her, men de råd jeg fremsætter bygger på min egen erfaring. Traditionelt set har Google AdWords bygget primært på manuel […]

Quality score - kvalitetsresultat

Quality Score – Den komplette guide til Googles kvalitetsresultat

Googles begreb Quality Score (kvalitetsresultat) er en af de vigtigste ting at forstå hvis du vil opnå resultater med din AdWords annoncering. Du har garanteret hørt nogen sige at du skal forbedre dit kvalitetsresultat, men uden at vide hvordan du skulle komme videre. Det vil jeg forsøge at hjælpe dig med i dette indlæg. Men […]